but how we survive is what makes us who we are - rise against





















har haft en riktigt fin dag med min sjukt konstiga familj
har sett paketinslagningar utan dess like, ätit sjukt mycket lax och druckit så pass mycket julmust att min kropp lider av en smärre sockerchock för tillfället
precis som det ska vara
imorgon ska jag fira med tobias, benny och robyne
det vankas (haha, vad är upp med det ordet?) massa coola amerikanska/engelska/australiensiska grejer
eller ja, åtminstone kalkon. vilket duger gott och mer än väl för mig

cravings efter min fina pojkvän, några nära vänner och en riktigt bra spelning är vad som gäller nu
och lite mer julmust, som sig bör


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga bilder med sjukt snygg tjej där i mitten!

2010-12-29 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0